Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Tapahtumat & koulutukset

Kysy lisää koulutuksista: koulutus@sahkoliitto.fi
Käytännön ohjeita koulutuksiin hakemisesta löydät täältä.

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Tuottavuus ja hyvinvointi: Luottamusmiesten yleinen täydennyskurssi, Kiljavan opisto

12.9. - 13.9.

Kurssin järjestää Kiljavan opisto ja se on yhteinen muiden liittojen kanssa.

Kurssi on tarkoitettu luottamusmiesten perus- ja/tai jatkokurssin käyneille luottamusmiehille, varaluottamusmiehille, teollisuuden yhdyshenkilöille ja ammattiosastojen puheenjohtajille. Kurssi sopii erinomaisesti myös työnjohto- ja suunnittelutehtävissä oleville, henkilöstöasioista vastaaville ja muille esimiestehtävissä toimiville.

Kurssin tavoitteena on tukea luottamusmiehen toimintaa työpaikan aktiivisena kehittäjänä ja antaa hänelle välineitä ja valmiuksia hyvinvoinnin ja yhteistoiminnan edistämiseen työpaikalla. Esimiehille kurssi antaa lisävalmiuksia yhteistoimintaan työpaikalla ja kykyä käsitellä vaikeitakin asioita yhdessä luottamusmiesten kanssa.

Avainsisältöjä

• Tulevaisuuden työelämän näkymät
• Nykyinen ja kehittyvä luottamusmiestoiminta osana työyhteisön kehittämistä
• Tuottavuus, työhyvinvointi ja yhteistoiminta
• Muutosvastarinnasta kehitysresurssien hyödyntämiseen
• Kehittämisen menetelmiä
• Oman työpaikan kehittäminen

Työnantaja maksaa palkan/ansionmenetyskorvauksen (työehtosopimuksen mukaan) kurssin ajalta sekä ateriakorvauksen opistolle, tai liitto maksaa kurssilaiselle opintostipendin. Liitto maksaa kurssimaksun, johon sisältyy majoitus (2 hh), opetus ja jaettava materiaali sekä matkakulut, vain mikäli niitä syntyy, julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaan tai omaa autoa käytettäessä vain auton kuljettajalle 0,285 €/km.

Tarvittaessa voit majoittua edellisiltana; siitä sinun tulee ilmoittaa etukäteen Kiljavan opistolle. Sähköliitto maksaa majoituksesi.

Lisätietoja kurssille hakemisesta ja hakemuslomake löytyy täältä.

Tiedot

Alkaa:
12.9.
Loppuu:
13.9.
Tapahtumaluokka:
Tapahtuma tagia:
,

Kiljavan opisto

Tapahtumapaikka

Kiljavan opisto, Nurmijärvi
Kotorannantie 49
Kiljava, 05250 Suomi

By loading the map, you agree to Google's privacy policy.
Learn more

Load map