Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Close this search box.

Tapahtumat & koulutukset

Kysy lisää koulutuksista: koulutus@sahkoliitto.fi
Käytännön ohjeita koulutuksiin hakemisesta löydät täältä.

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Järjestöt planeettaa pelastamassa -työpajapäivä, Helsinki

14.9.

Kurssin järjestää TSL. Kurssilla tunnistetaan ilmastonmuutoksen vaikutuksia eri aloilla. Erityisesti kiinnitetään huomiota keinoihin, joilla järjestötoiminnassa voidaan sopeutua ilmastonmuutoksen sekä hillitä ilmastonmuutoksen vaikutuksia. Ilmastonmuutoksen herättämiä tunteita kanavoidaan toivon vahvistamiseen ja toimintaan. Kurssi antaa uutta intoa ja merkitystä järjestötoiminnalle.

Osaamistavoitteet
Osallistuja osaa kuvata miten järjestötoiminnalla voidaan sopeutua ilmastonmuutokseen.
Osallistuja osaa kuvata miten järjestötoiminnalla voidaan hillitä ilmastonmuutosta.
Osallistuja osaa kanavoida järjestötoiminnan keinoin ilmastonmuutoksen herättämiä tunteita toivoon ja toimintaan.

Kurssin hinta on 135€ / osallistuja. Hinta pitää sisällään opetuksen ja tarjoilut kurssipäivän aikana. Kurssikustannuksiin ja mahdollisiin matkakustannuksiin voit kysyä avustusta liitosta koulutus@sahkoliitto.fi tai ammattiosastostasi.

Ilmoittaudu mukaan verkkolomakkeella.

Tiedot

Päivämäärä:
14.9.
Tapahtumaluokka:
Tapahtuma tagia:

Järjestäjä

TSL

Hotel Arthur
Vuorikatu 19
Helsinki, 00100 Suomi
+ Google Map

You are currently viewing a placeholder content from Google Maps. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.

More Information