Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Close this search box.

Tapahtumat & koulutukset

Kysy lisää koulutuksista: koulutus@sahkoliitto.fi
Käytännön ohjeita koulutuksiin hakemisesta löydät täältä.

Loading Events

« All Events

Yhteistoimintalaki (yleinen), Kiljavan opisto

21.10. - 22.10.

Kurssin järjestää Kiljavan opisto ja se on yhteinen muiden liittojen kanssa.

Vuonna 2022 tuli voimaan uusi yhteistoimintalaki. Lain tuntemus on luottamushenkilöille tärkeää tehtävässä menestymisen kannalta.

Laki muodostuu kolmesta kokonaisuudesta: jatkuva vuoropuhelu, neuvottelut muutostilanteissa ja henkilöstön edustus yrityksen hallinnossa. Nämä muutokset laajentavat yhteistoiminnassa käsiteltävien asioiden piiriä ja luottamushenkilöiden tietojen päivitys on vähintäänkin tarpeellista.

Työnantaja maksaa palkan/ansionmenetyskorvauksen (työehtosopimuksen mukaan) kurssin ajalta sekä ateriakorvauksen opistolle, tai liitto maksaa kurssilaiselle opintostipendin. Liitto maksaa kurssimaksun, johon sisältyy majoitus (2 hh), opetus ja jaettava materiaali sekä matkakulut, vain mikäli niitä syntyy, julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaan tai omaa autoa käytettäessä vain auton kuljettajalle 0,285 €/km.

Tarvittaessa voit majoittua jo edellisiltana; siitä sinun tulee ilmoittaa etukäteen Kiljavan opistolle. Sähköliitto maksaa majoituksesi.

Lisätietoja kurssille hakemisesta ja hakemuslomake löytyy täältä.

Start:
21.10.
End:
22.10.
Event Category:
Event Tags:
,

Organizer

Kiljavan opisto

Venue

Kiljavan opisto, Nurmijärvi
Kotorannantie 49
Kiljava, 05250 Suomi
Google Maps

By loading the map, you agree to Google's privacy policy.
Learn more

Load map