Close this search box.

Tapahtumat & koulutukset

Kysy lisää koulutuksista: koulutus@sahkoliitto.fi
Käytännön ohjeita koulutuksiin hakemisesta löydät täältä.

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Yhteisöllinen toiminta verkossa, verkko

27.5.2025 - 10.6.2025

Kurssin järjestää TSL.

Kurssi on suunnattu osallistujille, jotka hyötyvät yhteisöllisen verkkotoiminnan osaamisesta. Kurssilla käsitellään mm. tiedon jakamista, yhteydenpitoa ja verkkokokousten järjestämistä sekä niihin osallistumista ja osallistamista. Lisäksi kurssilla pohditaan sosiaalisen median ammatillista hyödyntämistä. Kurssilla on kolme yhteistä etäopetuskertaa. Tehtävät suoritetaan itsenäisesti verkko-oppimisympäristössä. Kurssilla keskitytään työelämässä tarvittaviin perusdigitaitoihin. Kurssin tehtävät suoritettuaan osallistuja voi saada osaamistodistuksen ja yhden opintopisteen.

Kurssi sisältää kolme 1,5 h opetuskertaa. Ensimmäisellä kerralla tutustutaan verkkokokouksen järjestämiseen ja erilaisiin välineisiin ja tapoihin osallistaa verkkotapaamisen osallistujia. Toisella kerralla käydään läpi sosiaalisen median ammatillista hyödyntämistä. Kolmannella kerralla tutustutaan rakentavaan ja vaikuttavaan vuorovaikutukseen.

Opetuskerrat
Tiistaina 27.5.2025 Klo 17–18.30
Tiistaina 3.6.2025 Klo 17–18.30
Tiistaina 10.6.2025 Klo 17–18.30

Kurssin käytyään osallistujat osaavat

• Järjestää verkkotapaamisen
  • Osallistaa verkkokokouksen osallistujat
  • Hyödyntää sosiaalista mediaa ammatillisesti
  • Eritellä rakentavaa vuorovaikutusta

Kurssin hinta on 119 € / henkilö, mikä sisältää opetuksen, verkko-oppimisympäristön, osaamisen arvioinnin ja hallinnolliset kulut. Kurssikustannuksiin voit kysyä avustusta liitosta koulutus@sahkoliitto.fi tai ammattiosastostasi.

Ilmoittaudu mukaan verkkolomakkeella.

Tiedot