Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Tapahtumat & koulutukset

Kysy lisää koulutuksista: koulutus@sahkoliitto.fi
Käytännön ohjeita koulutuksiin hakemisesta löydät täältä.

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Tapahtumasarja Tapahtuman sarja: Luottamushenkilön ensiapupaketti

Luottamushenkilön ensiapupaketti, verkkokoulutus (jatkuva haku)

30.9.

Työttömien ay-jäsenten tukiyhdistys ry, MIELI Suomen mielenterveys ry, Takuusäätiö ry ja Työttömien keskusjärjestön Terveydeksi 2.0 hanke julkaisivat 23.8.2022 kaksi ensiapupakettia. Ensimmäinen paketti on suunnattu työttömille, työttömyysuhan alla oleville ja lomautetuille. Toinen paketti on kohdistettu luottamushenkilöille ja työsuojeluvaltuutetuille, jotka työssään kohtaavat haastavia työelämätilanteita, irtisanomisia sekä työsuhteiden päättämisiä osana muutosneuvotteluita.

Luottamushenkilöille ja työsuojeluvaltuutetuille kohdennetun paketin saa sähköpostitse toiminnanjohtaja Peppi Tervo-Hiltulalta (peppi.tervo-hiltula@tatsi.fi tai 040 350 2094) jonka kanssa voi samalla keskustella myös mahdollisesta tarpeesta aiheen koulutukseen tai esittelyyn liittyen.

Lisätietoja paketista täältä.

Tiedot