Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Tapahtumat & koulutukset

Kysy lisää koulutuksista: koulutus@sahkoliitto.fi
Käytännön ohjeita koulutuksiin hakemisesta löydät täältä.

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Henkilöstöedustajan täydennyskoulutuspäivät: Työkyky kuntoon (yleinen), Kiljavan opisto

23.5. - 24.5.

Kurssin järjestää Kiljavan opisto ja se on yhteinen kaikille liitoille.

Tämän koulutuksen pääteemana on työkyky ja työhyvinvointi. Miten jaksetaan ja miten jaksetaan jatkaa? Kenen vastuulla työkyky on? Voinko itse tehdä käytännössä jotain? Tai miten autan muita? Kuulemme kahden päivän aikana alansa asiantuntijoita ja edustajia. Koulutus sopii kaikille henkilöstön edustajille. Tervetulleita ovat myös henkilöt, jotka hakevat vastauksia omaan työkykyyn ja työhyvinvointiin liittyen.

Työnantaja maksaa palkan/ansionmenetyskorvauksen (työehtosopimuksen mukaan) kurssin ajalta sekä ateriakorvauksen opistolle, tai liitto maksaa kurssilaiselle opintostipendin. Liitto maksaa kurssimaksun, johon sisältyy majoitus (2 hh), opetus ja jaettava materiaali sekä matkakulut, vain mikäli niitä syntyy, julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaan tai omaa autoa käytettäessä vain auton kuljettajalle 0,285 €/km.

Tarvittaessa voit majoittua edellisenä päivänä; siitä sinun tulee ilmoittaa etukäteen Kiljavan opistolle. Sähköliitto maksaa majoituksesi.

Lisätietoja kurssille hakemisesta ja hakemuslomake löytyy täältä.

Tiedot

Alkaa:
23.5.
Loppuu:
24.5.
Tapahtumaluokka:
Tapahtuma tagia:
,

Kiljavan opisto

Tapahtumapaikka

Kiljavan opisto, Nurmijärvi
Kotorannantie 49
Kiljava, 05250 Suomi
+ Google Map

By loading the map, you agree to Google's privacy policy.
Learn more

Load map