Huolehdi uuden työntekijän tulevaisuudesta – suosittele Sähköliittoa!

Onko työpaikallanne uusia työntekijöitä, mahdollisesti aivan työuransa alussa olevia? Työkaverina teet tulevaisuusteon, kun otat Sähköliiton jäsenyyden puheeksi tulokkaiden kanssa! Luottamushenkilönä se kuuluu tehtäviisi, ja työkaverina osoitat huolehtivasi uuden kollegasi tulevaisuudesta, kun kerrot hänelle jäsenyyden moninaisista hyödyistä.

Työntekijöiden järjestäytyminen on entistäkin tärkeämpää nyt, kun maan hallitus murentaa työelämää ”uudistusten” varjolla. Mitä enemmän meitä sähköliittolaisia on, sitä paremmin saamme äänemme kuuluviin työpaikoilla ja yhteiskunnassa.

Sähköliiton jäsenyys turvaa siis paitsi uuden työkaverisi tulevaisuutta, myös sähköisten alojen ja koko työelämän tulevaisuutta.

Järjestäminen on hyvä aloittaa heti tänään!

Miten ottaa puheeksi ja suositella?

Jäsenyyden hyötyjä ja sen tuomia palveluita ja etuja on helppo käydä lävitse alla olevan sähköisen esitteemme pohjalta.

Paitsi omiin työehtoihinne, sinä ja työkaverisi vaikutatte Sähköliiton jäseninä myös yleisesti sähköisten alojen työehtoihin.

Sähköliittolaisina sinulla ja työkaverillasi on aina liiton luottamushenkilöiden ja asiantuntijoiden apu lähellä, ja saatte neuvontaa työsuhteeseen ja työelämään liittyvissä kysymyksissä. Edellytysten täyttyessä saatte myös ilmaista oikeusapua. Teillä on myös mahdollisuus osallistua liiton erilaisiin koulutuksiin ja tapahtumiin.

Sähköliiton jäsenmaksuun sisältyy Työttömyyskassa Aarian jäsenmaksu. Kassan jäsenyys tuo turvaa työttömyyden tai lomautuksen aikana.

Kun uusi työkaverisi haluaa liittyä sähköisten alojen ammattilaisten omaan liittoon, teidät molemmat palkitaan. Uusi jäsen saa käyttöönsä liiton palvelut ja edut, ja sinä saat suosittelijana eli uuden sopimusalajäsenen värvääjänä S-ryhmän 30 euron lahjakortin. Tämä edellyttää, että uusi jäsen täyttää tietosi sähköiselle liittymislomakkeelle. Lomake kysyy suosittelijan nimeä sekä syntymäaikaa tai jäsennumeroa.

Sähköisen liittymislomakkeen löydät täältä.

Sähköinen esitteemme