Varaa Volttipäivät-majoitus ja -aktiviteetit heti alkuvuodesta!

Sähköliiton perinteiset Volttipäivät pidetään seuraavaksi Kuopiossa, 9.–11. elokuuta. Järjestelyistä vastaavat Kuopion Sähköalantyöntekijät ry osasto 036 ja Siilinjärven Sähköalantyöntekijät ry osasto 178. Ohjelmassa on luvassa muun muassa risteily Alahovin viinitilalle, vierailu Lignell & Piispasen tehtaalla ja ohjelmallinen illallinen lauantaina.

Voit varata paikkasi jo nyt risteilylle, tehdasvierailulle, keilaamaan ja illalliselle lähettämällä sähköpostin osoitteeseen volttipaivat2024@gmail.com. Saat paluupostissa tili- ja viitenumeron maksullisten aktiviteettien maksamista varten. Ennakkoilmoittautuminen on tärkeää, koska aikataulut tarkentuvat osallistujamäärien mukaan. Ilmoittautumiset aktiviteetteihin tulee tehdä 15.6. mennessä.

Alustava ohjelma

Pe 9.8.

• klo 19–22 Kipinä-karaoke ja Texas hold’em, Makasiiniravintola Albatrossi (maksuton)

La 10.8.

• klo 10–12.15 risteily satamasta M/S Queen R:llä Alahovin viinitilalle Vaajasalon saareen; perillä maistiaiset (hinta 20 euroa)
  • klo 13–15 Sähköliiton keilausmestaruuskilpailu (maksuton, ilmoittaudu kuitenkin ennakkoon)
  • klo 13–noin 17 (aikataulu riippuu osallistujamäärästä) tehdasvierailu Lignell & Piispasella (hinta 30 euroa)
  • illallinen Scandic Kuopiossa (hinta 60 euroa)

Paikallisten hotellien tarjoamat sähköliittolaisten majoituskiintiöt ovat vapautuneet yleisesti varattaviksi huhtikuun alussa. Etuhinnat eivät ole enää voimassa.

Kuva: Kuopion kaupunki/Vicente Serra