Vaalit 2024 -osio on avautunut, ehdokkaaksi ilmoittautuminen alkaa huomenna

Kaiken Sähköliiton edustajiston vaaleihin liittyvän kokoava Vaalit 2024 -osio on avautunut nettisivuillamme. Osio päivittyy sitä mukaa kuin vaalivuosi etenee.

Juuri nyt vaaleissa ajankohtaisinta on ehdokasasettelu, joka alkaa perjantaina 1. maaliskuuta kello 00.00 ja päättyy perjantaina 31. toukokuuta kello 16. Ehdokaslomakkeelle-painikkeen kautta pääset täyttämään ehdokaslomaketta 1. maaliskuuta alkaen, kun klikkaat näkyviin tulevaa Ilmoittaudu ehdokkaaksi -painiketta. Huomaathan, että myös näkyvillä oleva Selaa ehdokkaita -painike ei toimi vielä tässä vaiheessa vaalivuotta!

Osiossa on lisäksi Ehdokkuuden ABC -ohje, joka opastaa, miten sinun tulee toimia ehdokkaaksi halutessasi.

Vaalit 2024 -osio sisältää myös perustiedot vaaleista ja edustajistosta, vaalivuoden aikataulun sekä kaikki vaaleja koskevat uutisemme.

Vaalipiirikohtaiset ehdokaslistat nimineen ja ehdokasnumeroineen julkaisemme osiossa, kun vaalipiirikohtaiset ehdokaslistojen yhdistelmät vahvistetaan 4. heinäkuuta. Linkki nettiäänestykseen löytyy osiosta äänestysajan alkaessa 6. syyskuuta.