← Takaisin Sähköliiton sivuille

Close this search box.

Luottamushenkilöseminaarin ilmoittautumisaikaa jatkettu 15.3. saakka

Ilmoittautumisaikaa perinteiseen kaksipäiväiseen luottamushenkilöseminaariimme on jatkettu 15. maaliskuuta saakka. Etsi siis sähköpostiisi tammikuun lopulla saapunut kutsu ja ilmoittaudu siinä olleen linkin kautta!

Seminaari järjestetään perjantaista lauantaihin 3.–4. toukokuuta Tampereella. Saat tarkemman ohjelman ja aikataulun sähköpostiisi lähempänä seminaaria.

Vuotuinen (kuvassa vuoden 2022 seminaarin paneelikeskustelu) luottamushenkilöseminaari on tarkoitettu luottamusmiehille, yhdyshenkilöille, työsuojeluvaltuutetuille ja -asiamiehille. Seminaari tarjoaa eväitä luottamustehtäväsi hoitamiseen: tänä vuonna neuvottelutekniikkaan johdattaa Poliisiammattikorkeakoulun asiantuntija, sovittelumenettelyyn varatuomari ja sivutoiminen sovittelija Jukka Ahtela ja sopimustoimintaan SAK:n työmarkkinapäällikkö Rami Lindström.

Ensimmäisen päivän ohjelma on kaikille yhteinen, toisena päivänä kokoonnutaan sopimusalakohtaisesti. Seminaari onkin hyvä tilaisuus verkostoitua muiden luottamushenkilöiden kanssa niin omalta kuin muiltakin sopimusaloilta.

Jos et ole saanut kutsua ja olet luottamushenkilö, käy sähköisessä asiointipalvelussamme tarkistamassa, että sähköpostiosoitteesi on ajan tasalla.

Lue seuraavaksi