Ikaalinen Spa & Resortin erikoisetu maaliskuun loppuun saakka

Jäsenetukumppanimme Ikaalinen Spa & Resort tarjoaa nyt majoituksen puoleen hintaan maaliskuun 2024 loppuun saakka (ei voimassa 16.–25.2.) koodilla SNOW24. Alennus lasketaan päivän hinnasta, ja sen saadaksesi sinun tulee varata majoitus verkkokaupasta.

Kaikkiin majoituksiin sisältyy aamiainen sekä kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttö.

Tarjous koskee enintään kahden yön majoittumista kaikissa huonetyypeissä. Varaus maksetaan verkkokaupassa heti, eikä sitä voi peruuttaa tai vaihtaa. Lisävuoteen majoitukseen saa normaalihinnalla.

Lue tarkemmin alta löytyvästä esitteestä.

SNOW24.pdf

Muista myös Ikaalinen Spa & Resortin jatkuva etu sähköliittolaisille: koodilla SAHKO saat majoituksesta 20 prosentin alennuksen sunnuntaista keskiviikkoon ja 15 prosentin alennuksen torstaista lauantaihin.

Tarkemmat tiedot ja ohjeet edusta löydät Matkailuedut-osiosta.