← Takaisin Sähköliiton sivuille

Close this search box.

Jäsenkortti siirtyy vuoden alusta mobiiliin

Sähköliitto luopuu muovisesta jäsenkortista tämän vuoden lopussa, ja jäsenkortti siirtyy mobiiliin vuoden 2024 alussa. Mobiilijäsenkortin saat käyttöösi lataamalla Sähköliiton mobiilisovelluksen oman puhelimesi sovelluskaupasta.

Kun kirjaudut mobiilisovellukseen ensimmäistä kertaa, käytä käyttäjätunnuksena jäsennumeroasi ja salasanana henkilötunnuksesi alkuosaa.

Jäsenkortissa näkyvät liittymisesi ajankohta ja osastosi ovat todiste jäsenyydestäsi liiton ammattiosastossa. Mobiilisovelluksesta pääset näkemään myös mm. omat jäsentietosi, oman ammattiosastosi yhteystiedot, Sähköliiton ajankohtaiset asiat, työehtosopimuksesi, tapahtumat, jäsenedut ja paljon muuta. Käytännössä voit hoitaa kaikkia jäsenyyteesi liittyviä asioita sovelluksen kautta.

Mobiilijäsenkortti toimii myös reissujasi turvaavana matkustajavakuutuskorttina. Vakuutuskumppanimme Turvan vakuutustodistuksen löydät jäsenkortin kääntöpuolelta, ja matkavakuutuskortti löytyy myös Turvan TaskuTurva-sovelluksesta. Kortin lisäksi sovelluksessa on myös luotettavan lääkärin yhteystiedot ulkomaan matkoillasi, pois lukien Yhdysvallat. Lisätietoa löydät alla näkyvästä osoitteesta.

Muovisesta jäsenkortista luopuminen ei vaikuta myöskään Sähköliiton jäsenyyteen kuuluvaan St1:n polttoaine-etuun. St1:n tarjoamat edut saat käyttöösi tilaamalla St1 Käteisalennuskortin alta löytyvästä osoitteesta. Aiemmin etu oli valmiina uusille jäsenille lähetetyissä muovisissa jäsenkorteissa.

Lisätietoa TaskuTurvasta: Turva.fi/lataa

Tilaa käteisalennuskortti: St1.fi/sahkoliitto