Ehdokkaana edustajistoon? Lomakkeen tiedot kuntoon!

Oletko jo ilmoittautunut tai ilmoittautumassa ehdokkaaksi syksyllä käytävissä edustajiston vaaleissa? Muistathan, että liiton vaalijärjestys edellyttää tietoa ehdokkaan työpaikasta ja kotikunnasta?

Muista siis täyttää ehdokaslomakkeelle myös työpaikkasi ja kotikuntasi! Järjestelmä täyttää automaattisesti vain lomakkeen tietyt kohdat jäsenrekisterissämme olevien tietojesi perusteella.

Varmista myös, että lomakkeelle viemäsi kuva on ohjeistuksemme mukainen! Tarkat ohjeet löydät Ehdokkuuden ABC -osiosta. Kuva-asia tulee kätevimmin kuntoon, kun käyt ehdokaskuvassa jossakin yhteistyökumppanimme Tunnin Kuva -ketjun myymälöistä tai lähimmässä valokuvaamossa.

On tärkeää, että myös Sähköliitto saa ehdokaskuvasi Vasama-lehden syyskuun numeroa varten, jossa ehdokkaat esitellään. Tunnin Kuva -myymälä lähettää kuvasi automaattisesti myös liittoon. Jos käyt muussa kuvaamossa, pyydä lähettämään kuvasi oman osoitteesi lisäksi myös liittoon osoitteeseen vaalit2024@sahkoliitto.fi. Lähetä kuvasi kyseiseen osoitteeseen myös silloin, jos käytät jonkun muun ottamaa kuvaa.

Jos olit ehdokkaana edustajiston vaaleissa vuonna 2020 ja haluat käyttää ehdokaslomakkeella silloista ehdokaskuvaasi, lähetä yllä kerrottuun sähköpostiosoitteeseen tieto asiasta. Poimimme kuvasi arkistostamme Vasaman vaalinumeroon.