Parhaat työssä tapahtuvan oppimisen käytänteet SAK:n webinaarissa 15.5.

Miten osaamista voi ohjata ja kehittää työpaikalla? SAK:n järjestämä webinaari käy läpi parhaita työssä tapahtuvan oppimisen käytänteitä maanantaina 15. toukokuuta kello 14–15. Jotta työntekijät voisivat kehittää osaamistaan, työpaikalla tarvitaan tarpeiden tunnistamista, ohjausta ja yhteistyötä.

Webinaari on suunnattu liittojen aktiiveille ja luottamushenkilöille, ja sen pohjana on SAK:n tuore Työpaikka ohjausympäristönä -selvitys ja sen pohjalta tehty julkaisu. Keskustelemassa ovat selvityksen tekijä, tutkija Mikko Kesä sekä selvitykseen haastatellut Jyskin työsuojeluvaltuutettu Anni Leppänen ja HR-Manager Leena Saario

Lue lisää ja ilmoittaudu www.sak.fi/ohjaaminen. Ilmoittautuneet saavat Teams-linkin ennen webinaarin alkamista.