← Takaisin Sähköliiton sivuille

Close this search box.

Virtaa kotiin viemisiksikin Volttipäiviltä!

Turun Seudun Sähkötyöntekijät ry:n voimannäyte, perinteiset liiton Volttipäivät Turussa tarjosi elokuun ensimmäisenä viikonloppuna lämmintä tunnelmaa ja säätä, Sähköliitto-henkeä ja tekemistä noin kolmellesadalle vieraalle.

Niin paljon päivillä oli virtaa ja energiaa, että siitä uskoisi kävijöille riittävän loppuvuoden tarpeisiin.

Seuraavaksi kapula siirtyy Kuopion Sähköalantyöntekijät ry:lle. Osaston puheenjohtaja Esa Räsänen toivotti sähköliittolaiset tervetulleiksi ensi kesänä Kuopioon Lentävä kalakukko -kappaleen soidessa.

Sähköliiton keilailumestaruutta tavoittelivat muun muassa Janne Valtonen Vantaalta, Ari Määttänen Kokkolasta ja Timo Leinonen Helsingistä. Voittopokaalin vei Janne.
Yllätysohjelmana nähty muotinäytös esitteli sähkömiehen/luottamusmiehen päivän vermeet aina palkkaneuvotteluista työpäivän jälkeisiin viraapelihommiin ja perjantai-illan ”iltatöihin”. Malleina toimivat järjestävän osaston puheenjohtaja Tony Wallenius, Patrick Sarja, Niclas Witick ja Sähköliiton puheenjohtaja Sauli Väntti.
Perjantain illallisristeily S/S Ukkopekalla vei noin 140 sähköliittolaista Airiston Loistokarille ruokailemaan ja tutustumaan loistonvartijan entisöityyn mökkiin.
Volttipäivien keskuspaikkana toimineen Radisson Blu Marina Palacen Airisto-ravintola täyttyi lauantai-iltana likemmäs 300:sta sähköliittolaisesta ja heidän perheenjäsenistään.

Lue seuraavaksi