Osastot, puoli kuuta aikaa ilmoittautua säbäturnaukseen!

Ammattiosastot, onhan joukoistanne jo löytynyt salibandyjoukkueen verran innokkaita liiton perinteiseen säbäturnaukseen Lahteen lauantaina 27. huhtikuuta? Nyt on aika hoitaa ilmoittautuminen kuntoon! Se on mahdollista maaliskuun loppuun saakka.

Kuusi joukkuetta on jo ilmoittautunut, ja mukaan sopii vielä. Viimevuotiseen tapaan mukana on myös Sähköliiton toimiston joukkue.

Ilmoittautumisia ottaa vastaan Anssi Salminen sähköpostiosoitteessa salminen.anssi@hotmail.com tai puhelimitse numerossa 040 966 6142.

150 euron osallistumismaksuun sisältyy lounas joukkueelle. Se tulee maksaa turnaukseen mennessä seuraavin ohjein:

• tilinumero: FI06 5612 1120 8423 79
  • maksun saaja: Lahden Sähköalantyöntekijät ry
  • viestikenttään: turnaukseen osallistuvan osaston nimi (pienet osastot voivat yhdistyä yhdeksi joukkueeksi)

Pitkänmatkalaisten kannattaa varata myös majoitus turnauksen yhteistyökumppanilta Green Star Hotel Lahdesta 12. huhtikuuta mennessä. Tarkemmat tiedot turnauksesta ja ilmoittautumisohjeet löydät aikaisemmasta uutisesta.

Kuva viime vuoden turnauksesta Järvenpäässä: Juha Lindvall