Salibandyturnaus: ilmoittautumiset 31.3., majoitusvaraukset 12.4. mennessä

Kahdeksas Sähköliiton ammattiosastojen välinen salibandyturnaus pelataan lauantaina 27. huhtikuuta kello 10–18 Lahden Urheilu- ja messukeskuksessa. Järjestelyistä vastaa Lahden Sähköalantyöntekijät ry.

Ilmoittautumiset tulee hoitaa 31. maaliskuuta mennessä Anssi Salmiselle joko sähköpostitse osoitteeseen salminen.anssi@hotmail.com tai puhelimitse numeroon 040 966 6142.

150 euron osallistumismaksuun sisältyy lounas joukkueelle. Se tulee maksaa turnaukseen mennessä seuraavin ohjein:

• tilinumero: FI06 5612 1120 8423 79
  • maksun saaja: Lahden Sähköalantyöntekijät ry
  • viestikenttään: turnaukseen osallistuvan osaston nimi (pienet osastot voivat yhdistyä yhdeksi joukkueeksi)

Muista varaustunnus majoitusta varatessasi

Turnauksen majoitusyhteistyökumppani on GreenStar Hotel Lahti, joka sijaitsee Vesijärvenkatu 1:ssä. Erikoishintainen majoitus, joka sisältää aamiaisen, maksaa:

• 79 €/1 hh/vrk
  • 91 €/2 hh/vrk

Varaukset tulee tehdä suoraan hotelliin 12. huhtikuuta mennessä varaustunnuksella Sähköliiton salibandyturnaus. Varaus onnistuu sähköpostitse osoitteeseen lahti@greenstar.fi tai puhelimitse numeroon 010 423 9392.

Joukkueenjohto voi varata huoneet ja sopia maksutavasta, tai kukin pelaaja varaa huoneen itse ja maksaa sen paikan päällä.

Hotelli toimittaa varausvahvistuksen mukana pin-koodin, jolla voi kirjautua automaatilla sisään hotellin vastaanoton kiinnioloaikoina. Tarvitset kirjautumiseen myös varausnumerosi, joka niin ikään näkyy varausvahvistuksessa.

Hotellin aukioloajat löytyvät hotelliketjun omilta sivuilta www.greenstar.fi