Jäsenmaksuviitteet itsemaksaville ensi viikolla

Jäsenrekisteri lähettää viikolla 3 tämän vuoden jäsenmaksuviitteet niille jäsenille, jotka eivät ole työnantajaperinnässä vaan maksavat jäsenmaksunsa itse. Ovathan yhteystietosi ajan tasalla, sillä viitteet lähetetään jäsenrekisterissämme tiedoissasi olevaan sähköpostiosoitteeseen tai sen puuttuessa postitse? Vielä ehdit käydä tarkistamassa ja muokkaamassa tietosi kuntoon!

Kun maksat itse jäsenmaksusi, muista hoitaa myös viime vuoden joulukuun maksu. Sen eräpäivä on ensi maanantaina 15. tammikuuta. Tämän vuoden ensimmäisen jäsenmaksun eräpäivä puolestaan on 15. helmikuuta. Jäsenmaksu tulee maksaa myös, jos sinulla on satunnaisia tai osa-aikatyöstä saatuja ansiotuloja tai teet ansiotyötä opiskelun ohella.

Mikäli sinulla ei ole palkkatuloja, jäsenmaksua ei tarvitse maksaa. Jäsenrekisterimme kuitenkin tarvitsee tiedon jäsenmaksuvapautuksesta ja sen syystä. Ilmoituksen voit tehdä sähköisessä asiointipalvelussamme, jossa myös jäsenmaksujen maksaminen ja työpaikanvaihdoksen ilmoittaminen onnistuu helpoimmin. Sähköliitto-sovelluksessa voit maksaa jäsenmaksun tai ilmoittaa maksuvapautuksesta.

Jos olet työtön, Työttömyyskassa Aaria perii jäsenmaksun ansiosidonnaisesta päivärahasta.

Nämä ensi viikolla lähetettävät jäsenmaksuviitteet lähtevät automaattisesti kaikille itsemaksaville jäsenille riippumatta mahdollisesta jäsenmaksuvapautuksesta.