Jäsenetuhintaista tietoturvaa F-Securelta

Onko F-Securen sähköliittolaisille myöntämä jäsenetu jo tuttu sinulle? SAK:laisen ammattiliiton jäsenenä saat 25–50 euron alennuksen yrityksen kolmesta tuotteesta.

Tietoturvaa tarjoava Safe/Internet Security ja yksityisyyden suojaa tarjoava Freedome VPN ovat ostettavissa 3, 5 tai 7 laitteelle, salasanojasi ja identiteettiäsi suojaava ID Protection 5 tai 10 laitteelle.

Tuotteiden ostaminen ja asentaminen vaatii F-Securen verkkokaupan ostoskorissa syötettävän alennuskoodin. Jäsenetuhinnat tulevat näkyviin koodin syötettyäsi. Koodin saat pyytämällä omasta ammattiosastostasi tai Sähköliitosta.

F-Securen etu on jatkuva. Kun olet kertaalleen hankkinut tuotteen alennetulla hinnalla, etu on voimassa myös seuraavina vuosina.

Lisätietoja ja linkit tuotteiden ostamiseksi löydät Sähköiset palvelut jäsenille -osiosta.