Ilmoittautuminen syksyn työeläkekouluihin on alkanut!

Työmarkkinakeskusjärjestöt neuvottelevat tämän vuoden aikana seuraavasta eläkeuudistuksesta. Mistä siinä on kyse, ja mitä se tarkoittaa palkansaajalle? Työeläkevakuuttajat Tela ry:n alueelliset työeläkekoulut pyrkivät vastaamaan näihin kysymyksiin.

Keväällä järjestettiin neljä koulua, ja syksyllä on luvassa neljä lisää. Koulut järjestetään yhteistyössä palkansaajakeskusjärjestöjen eli SAK:n, Akavan ja STTK:n kanssa, ja kouluttajina toimivat Telan ja keskusjärjestöjen asiantuntijat.

Maksuttomat työeläkekoulut ovat avoimia kaikille ammattiliittojen aktiiveille ympäri Suomen!

Ilmoittautuminen on nyt mahdollista Telan sivuilla. Paikkakuntakohtaiseen ilmoittautumiseen ja tilaisuuksien ohjelmaan pääset myös linkeistä alla: