Ehdokasasettelu jatkuu vielä kaksi viikkoa

Sähköliiton edustajiston vaalien ehdokasasettelu jatkuu vielä kaksi viikkoa. Asettelu päättyy perjantaina 31. toukokuuta kello 16.

Viimeistään nyt on aika asettua ehdolle liiton päättäjäksi. Se tapahtuu täyttämällä sähköinen ehdokaslomake, johon pääset linkistä tai Vaalit 2024 -osiosta.  Kun klikkaat Ilmoittaudu ehdokkaaksi -painiketta, tulet näkymään, joka pyytää täyttämään jäsennumerosi, antamaan sähköpostiosoitteesi ja luomaan salasanan. Nämä kentät täytettyäsi klikkaa Ilmoittaudu ehdokkaaksi -painiketta, niin pääset viemään ehdokastietojasi ja lisäämään kuvasi lomakkeelle.

Muista, että osastosi pitää vielä vahvistaa ehdokkuutesi ehdokasasettelukokouksissaan. Älä siis jätä ilmoittautumista aivan viime metreille! Kun olet täyttänyt ilmoittautumislomakkeen, ilmoita siitä omaan osastoosi ehdokkuutesi vahvistamiseksi.

Tarkat ohjeet ehdokkaaksi asettautumisesta löydät Ehdokkuuden ABC -osiosta.