← Takaisin Sähköliiton sivuille

Close this search box.

Työt pysähtyvät torstaina energia- ja teollisuusalan kohteissa Kaakkois-Suomessa

Sähköliitto on tänään ilmoittanut päivän työnseisauksista ensi viikon torstaina Kaakkois-Suomen alueella kolmessa energia-alan yrityksessä.

Sähköliittolaiset, jotka työskentelevät alla lueteltujen yritysten palveluksessa, keskeyttävät työt torstaiksi 16. marraskuuta:

• Imatran Seudun Sähkö Oy
  • Imatran Seudun Sähkönsiirto Oy
  • Parikkalan Valo Oy

Tämän lisäksi Sähköliitto on ilmoittanut työnseisauksista teollisuuden työpaikoilla Kaakkois-Suomen vaalipiirissä. Työpaikat ovat samoja, joista Teollisuusliitto on tänään ilmoittanut. Julkaisemme kattavan listan viikon 46 teollisuuden työnseisaustoimipaikoista ensi viikon alussa nettisivuillamme.

Työnseisaukset koskevat kyseisien teollisuusyrityksien palveluksessa työskenteleviä sähköliittolaisia sekä sähköliittolaisia, jotka ovat näillä työpaikoilla työskentelevien alihankkijoiden palveluksessa. Jos kuulut viimeksi mainittuihin, työnantajasi tulisi osoittaa sinulle töitä muissa kohteissa. Mikäli se ei onnistu, työnseisaus koskee myös sinua.

Työnseisaukset ovat jatkoa Sähköliiton tällä viikolla alkaneille ja ensi viikolla muuallakin jatkuville puolen ja koko päivän työnseisauksille, jotka alkoivat Pohjois-Suomesta.

Lue seuraavaksi