Työt pysähtyvät keskiviikoksi muun muassa Turku Energian Naantalin kahdella voimalaitoksella

Sähköliitto on tänään ilmoittanut työnseisauksista ensi keskiviikkona viidessä yrityksessä Varsinais-Suomen vaalipiirissä. Seisaukset ovat päivän mittaisia.

Sähköliittolaiset, jotka ovat alla lueteltujen työpaikkojen työntekijöitä, keskeyttävät työt keskiviikoksi 8. marraskuuta. Työnseisaukset eivät koske vuorotyöntekijöitä.

• Turku Energia Oy, Turku ja Naantali
  • Caverion Suomi Oy, Turku
  • Are Oy Palvelut, Turku
  • TLT Connection, Turku, Salo, Kemiö, Paimio ja Lieto
  • Ab Du-Tec Net Oy, Parainen

Sähkön ja lämmön tuotanto ja jakelu sekä laitosten turvallisuus eivät vaarannu työnseisauksen aikana. Niihin liittyvät välttämättömät tehtävät ja varallaolo on rajattu työnseisauksien ulkopuolelle.

Syys-lokakuussa Sähköliitto järjesti lyhytkestoisempia tunnin työnseisauksia viitenä päivänä eri vaalipiirien alueella mielenilmauksena hallituksen työelämää koskevia heikennyksiä vastaan.