Työnseisaukset keskiviikkona Powerin työmaalla Vantaalla ja kahdella työmaalla Espoossa

Sähköliitto on tänään ilmoittanut puolen päivän poliittisista työnseisauksista keskiviikkona 22. marraskuuta Uudellamaalla.

Sähköliittolaiset, jotka työskentelevät kodintekniikkaketju Powerin suurmyymälän työmaalla Vantaalla, keskeyttävät työt keskiviikkona kello 11. Samoin tekevät sähköliittolaiset, jotka työskentelevät As Oy Mäntylänhuipun ja As Oy Puustellinhuipun työmailla Espoossa.

Työnseisaukset ovat osa Uudellemaalle edenneitä toimia, joilla Sähköliitto ja muut SAK:laiset ammattiliitot vastustavat hallituksen aikeita puuttua työelämän tärkeisiin peruspilareihin, kuten työntekijän ja työttömän asemaan. Muista Uudenmaan kohteistamme ilmoitimme eilen.