Tulevaisuus tänään – vihdoinkin livenä 8.10.!

SAK:n perinteinen keskustelutapahtuma Tulevaisuus tänään järjestetään useamman verkossa vietetyn vuoden jälkeen livetilaisuutena lauantaina 8. lokakuuta. Paikkana on Sokos Hotel Tripla.

Päivän aiheina ovat hyvän työn ja työpaikan tunnusmerkit, ammattiylpeys, päihteiden käyttö työpaikalla ja työelämän sopimustoiminnan tulevaisuus.

Tapahtuman avaa palkittu toimittaja, ohjaaja ja kirjailija Ina Mikkola. Hänen keskustelukumppaneikseen saapuvat Elinkeinoelämän keskusliiton toimitusjohtaja Jyri Häkämies ja SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta, jotka kertovat näkemyksensä hyvän työn tunnusmerkeistä.

Päivän muita keskustelijoita ovat Varustelekan perustaja Valtteri Lindholm, PAMin puheenjohtaja Annika Rönni-Sallinen, AKT:n puheenjohtaja Ismo Kokko, demari-, kokoomus- ja vasemmistonuorten puheenjohtajat Pinja PerholehtoIda Leino ja Pinja Vuorinen, Irti huumeista ry:n toiminnanjohtaja Mirka Vainikka sekä Tampereen yliopiston Duunarit-hankkeen tutkija Pasi Pyöriä.

Keskusteluja vetävät toimittajat Sami Turunen ja Kirsi Haapamatti, ja house bandina soittaa Punatähdet.

Tapahtumaan on vapaa pääsy. Triplan kokouskeskukseen pääsee lauantaina jo kello 9; varsinainen tapahtuma alkaa tuntia myöhemmin. Päivä päättyy kello 16.

Keskustelut välitetään myös suorana lähetyksenä YouTuben SAKtuubi-kanavalla ja SAK:n Facebook-tilillä. Keskustelut voi katsoa tallenteena myös jälkikäteen.