Tilauskanavat auki: sopimusalajäsen tilaa kalenteri, eläkeläisjäsen varmista Vasama

Sopimusalajäsenille tarkoitetun ensi vuoden jäsenkalenterin ja eläkeläisjäsenten ensi vuoden Vasama-vuosikerran tilauskanavat ovat avautuneet. Tilauksia voi tehdä lokakuun loppuun saakka. Kalenteritilaus onnistuu sekä sähköisessä asiointipalvelussa että tekstiviestillä, lehtitilaus tekstiviestillä.

Toimi alla olevien ohjeiden mukaan ja varmista itsellesi jäsenyyteesi kuuluva etuus.

Sopimusalajäsenen kalenteritilaus

Sähköisessä asiointipalvelussa

• Kirjaudu sähköiseen asiointipalveluumme osoitteessa jasenpalvelu.sahkoliitto.fi
  • Klikkaa omissa tiedoissasi näkyvää Tilaa kalenteri-painiketta. Painikkeen alle ilmestyy teksti Tilattu ja päivämäärä. Tilauksesi on nyt voimassa.

Tekstiviestillä

• Kirjoita tekstiviestiin kirjain B ja jäsennumerosi. Muista välilyönti kirjaimen ja numeron välissä. Esimerkkiviesti: B 12345
  • Lähetä tekstiviesti numeroon 040 480 0300. Saat kuittauksen kiitosviestinä puhelimeesi.
  • Mikäli jokin meni vikaan, saat virheviestin, joka kehottaa sinua lähettämään viestin uudelleen annettujen ohjeiden mukaisesti. Tarkista, että kirjain ja jäsennumerosi ovat oikein, tee korjaukset ja lähetä viesti uudelleen.
  • Viestin lähettäminen maksaa normaalin tekstiviestin hinnan liittymäsopimuksesi mukaisesti.

Jäsenkalenteri on tarkoitettu vain sopimusalajäsenille, eivätkä oppilas- ja eläkeläisjäsenet voi tilata sitä. Kalentereita painetaan tilattu määrä, eikä niitä ole mahdollista saada jälkikäteen.

Eläkeläisjäsenen Vasama-tilaus

Tekstiviestillä

• Kirjoita tekstiviestiin kirjain A ja jäsennumerosi. Muista välilyönti kirjaimen ja numeron välissä. Esimerkkiviesti: A 12345
  • Mikäli jokin meni vikaan, saat virheviestin, joka kehottaa sinua lähettämään viestin uudelleen annettujen ohjeiden mukaisesti. Tarkista silloin, että kirjain ja jäsennumerosi ovat oikein, tee korjaukset ja lähetä viesti uudelleen.

Tilaus on maksuton, mutta eläkeläisjäsenten tulee tilata lehti aina vuodeksi kerrallaan. Näin varmistamme, että kaikki kiinnostuneet saavat lehden eikä turhia postituksia tehdä.