Tarkista, koskevatko teollisuuden tiistain työnseisaukset sinua!

Sähköliitto on tänään ilmoittanut päivän työnseisauksista 7. marraskuuta teollisuuden työpaikoilla Oulun ja Lapin vaalipiireissä. Työpaikat ovat samoja, joista Teollisuusliitto on ilmoittanut myös tänään.

Työnseisaukset koskevat Teollisuusliiton ilmoittamilla työpaikoilla työskenteleviä sähköliittolaisia sekä niillä työskenteleviä aliurakoitsijoita, joiden palveluksessa on sähköliittolaisia työntekijöitä.

Jos siis työskentelet alihankkijan palveluksessa näillä työpaikoilla, työnantajasi tulee ensisijaisesti osoittaa sinulle töitä muissa kohteissa. Jos siihen ei ole mahdollisuutta, työnseisaus koskee myös sinua.

Työnseisaukset ovat jatkoa Sähköliiton syys-lokakuussa ilmoittamille lyhytkestoisemmille työnseisauksille mielenilmauksina hallituksen suunnittelemia työelämän heikennyksiä vastaan.