STTK kutsuu sinuakin mukaan Kohtuus kaikessa -mielenosoitukseen

Keskusjärjestö STTK jäsenliittoineen järjestää Kohtuus kaikessa -mielenosoituksen lauantaina 18. marraskuuta Helsingin Kansalaistorilla ja kutsuu mukaan muiden työntekijäkeskusjärjestöjen jäsenliittojen jäseniä, siis myös sinua!

Mielenosoituksella vastustetaan hallituksen esittämiä rajuja heikennyksiä työntekijöiden oikeuksiin ja sosiaaliturvaan.

Aikataulun, ohjelman ja bussikuljetusten reitit löydät STTK:n sivuilta. Tilaisuus alkaa kokoontumisella Olympiastadionin edustalla Mäntymäen kentällä kello 10.30.

STTK järjestää tapahtumaan maksuttomia yhteiskuljetuksia Jyväskylästä, Kotkasta, Lappeenrannasta, Porista, Tampereelta ja Turusta. Ilmoittaudu yhteiskuljetukseen viimeistään 12. marraskuuta täällä