Sähköliitto hakee toiminnanjohtajaa

Toiminnanjohtaja vastaa strategian toimeenpanon suunnittelusta ja sen toteuttamisesta. Toiminnanjohtajan tehtävänä on johtaa liiton operatiivista toimintaa hallituksen ja edustajiston tekemien päätösten pohjalta. Tehtävään kuuluu osallistuminen yhdessä liiton puheenjohtajan kanssa päätösasioiden valmisteluun.

Toiminnanjohtaja toimii liiton henkilöstön esimiehenä, johtaa liiton toimistoa ja organisoi henkilöstön työt. Lisäksi toiminnanjohtajalla voi olla luottamustehtäviä liiton yhteistyökumppanien päätöksenteko- ja hallintoelimissä. Toiminnanjohtaja myös edustaa liittoa sidosryhmäyhteistyössä puheenjohtajan ollessa estyneenä.

Odotamme sinulta kykyä kokonaisvaltaiseen järjestön ja asiantuntijaorganisaation johtamiseen sekä näkemystä proaktiiviseen ja ennakoivaan johtamiseen. Lisäksi englannin kielen taito on edellytyksenä. Hyvät yhteistyötaidot ja neuvottelutaidot ovat sinulle eduksi tehtävässä.

Arvostamme tehtävään soveltuvaa tutkintoa/koulutusta sekä laaja-alaista kokemusta. Työ edellyttää matkustamista.

Tarjoamme kilpailukykyiset työsuhteen edut.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen pyydämme toimittamaan Sähköliittoon 9.8.2024 klo 16.00 mennessä osoitteeseen maarit.mattila@sahkoliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä puheenjohtaja Sauli Väntti, sauli.vantti@sahkoliitto.fi, 050 528 7044.