← Takaisin Sähköliiton sivuille

Close this search box.

Sähköliitto hakee it-asiantuntijaa

Haemme Sähköliiton Tampereen toimistolle it-asiantuntijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Tehtävään kuuluu vastata käytössä olevista sovelluksista ja niihin liittyvien ongelmatilanteiden selvittämisestä. Lisäksi tehtävään kuuluvat liiton perustehtävään liittyvien sovellusten kehittäminen, projektien seuranta ja käyttöönoton varmistaminen. Työhösi kuuluu myös it-ympäristön taloudellista suunnittelua, budjetointia ja seurantaa.

Toimit tiiviissä vuorovaikutuksessa liiton eri tiimien ja sidosryhmien kanssa, joten hyvät yhteistyö- ja tiimityöskentelytaidot ovat sinulle eduksi. Tehtävään voi sisältyä myös toimenkuvan mukaista kouluttamista ja opastusta.

Odotamme sinulta kykyä ottaa nopeasti haltuun asiakokonaisuuksia ja erilaisia sovelluksia. Tehtävä edellyttää innovatiivista ja itsenäistä työskentelyotetta. Eduksi katsomme ammattiyhdistysliikkeen sekä järjestötoiminnan tuntemuksen.

Haastattelut toteutetaan viikoilla 34‒35. Tehtävä alkaa mahdollisimman pian.

Tarjoamme mielenkiintoisen, itsenäisen ja monipuolisen työn, josta maksetaan Ammattijärjestöjen Työnantajayhdistys ry:n ja Ay-toimihenkilöt ry:n välisen toimihenkilöiden työehtosopimuksen mukainen palkka työsuhde-etuineen.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen pyydämme toimittamaan Sähköliittoon 9.8.2024 klo 16.00 mennessä osoitteeseen niina.loukola@sahkoliitto.fi.

Lue seuraavaksi