Nettisivumme ovat uudistuneet! Vasama on ajankohtaissisällön kanava

Sähköliitto.fin uudistaminen on valmistunut, ja uudet sivut ovat auki.

Olemme halunneet kiinnittää erityistä huomiota asioiden löydettävyyteen ja selkeisiin ohjeistuksiin. Löydät muun muassa oman jäsenyytesi hoitamiseen liittyvät ohjeet helpommin, ja ne kattavat erilaiset elämäntilanteet.

Tarvitsetko liiton asiantuntijoiden apua asiassasi? Aihepiirien pääsivuille on kerätty asiaasi perehtyneen osaston tai henkilöiden yhteystiedot alalaidan laatikkoon. Laatikossa on myös keskeisimmät asiaasi liittyvät dokumentit, kuten vaikkapa sopimusalasi työehtosopimus. Loput dokumentit on jaoteltu aihepiireittäin Aineistot-osioon.

Suodata kiinnostavat menot tapahtumakalenterista

Kaikki jäsenyyteesi liittyvä sisältö on sivujen päänavigaatiossa heti ensimmäisenä Jäsenyys-otsikon alla. Työelämä-osio kokoaa alleen laajan tietopaketin neuvontapalveluistamme, sopimuksistamme ja turvallisesta työelämästä. Osallistuminen-osio kertoo, miten voit osallistua liiton toimintaan: kouluttautumalla liiton järjestämillä kursseilla, ottamalla osaa ammattiosastosi toimintaan, tekemällä jäsenhankintaa tai pyrkimällä luottamushenkilöksi.

Kiinnostavia koulutuksia ja tapahtumia pääset etsimään tapahtumakalenterista, jonka sisältöä voi suodattaa esimerkiksi paikkakunnan tai kohderyhmän mukaan.

Uutisten ja tarinoiden Vasama-osio

Kaiken ajankohtaisen sisällön nettisivuilla kokoaa Vasama-osio, joka on nimetty perinteikkään jäsenlehtemme mukaan. Kun etsit napakoita uutisia tai pidempiä tarinoita, klikkaa päänavigaatiosta Vasama.

Osion sisällöt on jaoteltu viiteen kategoriaan: Ajankohtaista, Työelämä, Ihmiset, Näkökulmat ja Meillä tapahtuu.

Ajankohtaista-jutut ovat liiton viimeisimpiä kuulumisia. Työelämä-jutuissa tavataan sähköliittolaisia työpaikoillaan mutta käsitellään myös työelämään vaikuttavia asioita, kuten lainsäädäntöä. Ihmiset-juttujen haastateltavat ovat mielenkiintoisia sähköliittolaisia tai muuten ajankohtaisia henkilöitä.

Näkökulmat-kannanottoja kirjoittavat liiton asiantuntijat. Meillä tapahtuu -jutuissa vieraillaan liiton ja ammattiosastojen tapahtumissa, joihin sähköliittolaiset kokoontuvat.

Sivuja kehitetään jatkuvasti. Palautetta voit antaa viestinnän sähköpostiin viestinta@sahkoliitto.fi.

Uudet nettisivumme on rakentanut Folcan Oy.