← Takaisin Sähköliiton sivuille

Close this search box.

Muutoksia liiton lomapaikkojen varausehtoihin, järjestelmä avautuu 9.10.

Liiton lomapaikkojen varausjärjestelmä ensi vuoden lomia varten avautuu maanantaina 9. lokakuuta kello 11. Varaamiseen ja varausehtoihin on tulossa kaksi muutosta.

Toivottu uudistus on se, että edellisenä vuonna loman varanneiden varausoikeutta on viivästetty. He pääsevät varaamaan lomia kaksi viikkoa muita myöhemmin. Näin mahdollisimman moni sähköliittolainen pääsee hyödyntämään suosittua jäsenetua ja lomailemaan liiton lomapaikoissa. Viivästetty varaaminen koskee niitä, jotka ovat lomailleet tämän vuoden puolella liiton Holiday Club -lomaosakkeissa tai Kaarniemen Maatuuli- ja Merituuli-mökeissä.

Toinen muutos on se, että varausta tehdessäsi sinun tulee täyttää yhteystietojesi lisäksi jäsennumerosi lomakkeelle. Tietojen tulee vastata jäsenrekisterissämme olevia tietojasi. Siksi sinun kannattaa tarkistaa ja päivittää tietosi sähköisessä asiointipalvelussamme ennen varausjärjestelmän avautumista. Jos et ole aiemmin kirjautunut palveluun, tee se noudattamalla ohjeita, joihin pääset klikkaamalla palvelun etusivulla olevaa Ohjeet kirjautumista varten -linkkiä.

Jos kirjautumisessa on ongelmia, Tilaa uusi salasana -linkistä avautuvalla sivulla on puhelinnumero, josta saat apua.

Lue seuraavaksi