Luottamushenkilö, saat kutsun seminaariin tammikuun loppupuolella

Perinteinen luottamushenkilöseminaarimme järjestetään 3.–4. toukokuuta Solo Sokos Hotel Tornissa Tampereella. Seminaari kokoaa vuosittain yhteen parisataa luottamusmiestä ja työsuojeluvaltuutettua niin yhteisten kuin sopimusalakohtaistenkin asioiden äärelle. Merkitse tapahtuma jo nyt kalenteriisi!

Seminaarikutsut lähtevät luottamushenkilöille tammikuun loppupuolella. Tarkkaile siis sähköpostiasi. Jotta kutsu saavuttaisi oikeat henkilöt, on tärkeää, että liitossa on ajantasainen tieto tehdyistä luottamushenkilövalinnoista. Varsinkin tämän syksyn työsuojeluvaalien valintojen tulee olla toimitettuina liittoon, jotta luottamustehtävässä aloittavatkin saavat kutsun ajoissa.

Ilmoittautuminen alkaa maanantaina 22. tammikuuta ja päättyy 29. helmikuuta. Ilmoittautumislinkin saat seminaarikutsun yhteydessä.

Tiedotamme seminaarin ohjelmasta ja tarkemmasta aikataulusta alkuvuonna.