← Takaisin Sähköliiton sivuille

Close this search box.

Liiton salibandymestaruus ratkeaa 27. huhtikuuta

Tulevassa Sähköliiton osastojen välisessä salibandyturnauksessa jännätään, joko vakuutusyhtiö Turvan lahjoittama palkintopokaali siirtyy jonkin osaston haltuun. Sekä Lahden Sähköalantyöntekijät ry:llä että Raahen Sähkömiehet ry:llä on pokaaliin kaksi kiinnitystä. Pokaalin saa omakseen osasto, joka voittaa turnauksen kolmesti.

Turnaus pelataan Lahden Urheilu- ja messukeskuksen suurhallissa lauantaina 27. huhtikuuta kello 10 alkaen. Järjestelyistä vastaa Lahden osasto. Lisätietoja turnauksesta on luvassa heti alkuvuodesta, ja osastojen kannattaa jo merkitä päivä kalenteriin. Myöskään treenien aloittaminen ei ole pahitteeksi.

Turnaus järjestetään jo kahdeksatta kertaa.

Viime vuonna turnaus pelattiin Järvenpäässä ja sen voitti Helsingin Sähköalantyöntekijät ry:n joukkue (kuvassa). Toiseksi urakoi Hyvinkään Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry ja jaetulle kolmannelle sijalle taituroivat Oulun Sähkötyöntekijäin Ammattiosasto N:o 1 ry ja LahtiHeinola Utd, jossa pelasi Lahden Sähköalantyöntekijät ry:n ja Heinolan Sähkömiehet Ammattiosasto ry:n jäseniä.

Lue seuraavaksi