Tule jutuille EuroSafety-messuille Tampereelle

Sähköliitto on yhdessä keskusjärjestö SAK:n sekä kuuden muun SAK:laisen ammattiliiton mukana ensi viikolla järjestettävillä EuroSafety-messuila Tampereella. Messut pidetään tiistaista torstaihin 10.‒12. syyskuuta Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa, ja sisäänpääsy on ilmainen, kun rekisteröidyt ennakkoon tapahtuman sivuilla.

Meidät ja naapuriliitot löydät yhteisosastolta A 901.

EuroSafety on Pohjoismaiden suurin turvallisuusalan ammattilaistapahtuma, joten eritoten työsuojelun kanssa tekemisissä oleville sähköliittolaisille tapahtuma tarjoaa eväitä luottamustehtävän hoitamiseen. Tämän vuoden teemoja ovat turvallisuuden tulevaisuus sekä vastuullisuus.

Kolmipäiväisen tapahtuman ohjelman ja lisätietoja löydät tapahtuman nettisivuilta. Työsuojelutehtävissä toimiville järjestetään torstaina messuilla maksullinen koulutus kello 8.30 alkaen. Lisätiedot löydät täältä.

Messut ovat tiistaina auki kello 9–16, keskiviikkona 9–17 ja torstaina 9–16.