Vaaliehdokas, ehdokaslomakkeen täydennykset tulee tehdä 15. elokuuta mennessä

Sähköliiton edustajiston vaalien ehdokasgalleria avautuu ensi viikon perjantaina 16. elokuuta, jolloin äänestäjät pääsevät selaamaan ehdokkaita ja muun muassa lukemaan heidän perusteluitaan, miksi he ovat asettuneet ehdolle.

Ehdokkaaksi asettunut, nyt on aika päivittää sähköinen ehdokaslomakkeesi kuntoon, sillä mahdollisuus täydentää omia tietojasi päättyy 15. elokuuta. Tämän jälkeen et pääse enää viemään valokuvaasi tai kirjoittamaan perusteluja ehdokkuudellesi.

Pääset muokkaamaan ehdokaslomakettasi kirjautumalla salasanallasi uudelleen järjestelmään tämän linkin kautta. Jos olet unohtanut salasanasi, voit luoda uuden klikkaamalla Vaihda salasana -painiketta ja toimimalla järjestelmän antamien ohjeiden mukaan.

Parhaiten erotut 144 ehdokkaan joukosta, kun perustelet ehdokkuutesi hyvin ehdokassivun Miksi asetun ehdolle? -kohtaan. Ole konkreettinen ja kerro, mitä asioita juuri sinä haluaisit kehittää liitossasi

Muokkaustilassa pääset myös lisäämään valokuvasi ehdokassivullesi.

Lisää ohjeita löydät Ehdokkaan ABC -osiosta