Sähköliittolaisille lisäalennus PHT:n hyvinvointikursseilta

Onko lyhenne PHT sinulle jo tuttu? Kyse on Palkansaajien hyvinvointi ja terveys ry:stä, jonka jäsenjärjestö Sähköliittokin on. PHT on yleishyödyllinen järjestö, joka edistää terveyttä ja hyvinvointia ja tuottaa edullisia hyvinvointikursseja työikäisille ja lapsiperheille.

PHT:n hyvinvointikursseille voivat hakea kaikki työikäiset eli palkansaajat, työttömät, yrittäjät, opiskelijat ja lapsiperheet. Hakijan ei tarvitse olla ammattiliiton jäsen.

Sähköliittolaiset saavat vielä lisäedun kursseille osallistuessaan: aikuisten kurssista 70 euroa ja perhekurssista 25 euroa jäseneltä ja yli 6-vuotiaalta lapselta.

Työtön ja lomautettu osallistuu kurssille puoleen hintaan, ja siihen saa vielä sähköliittolaisen lisäalennuksen.

Tutustu tarkemmin esitteeseen ja hakeudu ympärivuotisille kursseille PHT:n nettisivujen kautta