”Ylimääräisetkin” kalenterit postitettu, osa jonotuslistalaisia jäi ilman

Toimistolle saapuneet sopimusalajäsenten kalenterin ”ylimääräisetkin” kappaleet on nyt postitettu, ja osa jonotuslistalaisista jää valitettavasti ilman.

Kalenterin etukäteen syksyllä tilanneet saivat omat kappaleensa tammikuun alussa.

Kalentereita varattiin liiton keskustoimistolle pieni määrä lähetettäväksi niille sopimusalajäsenille, joilta tilauksen tekeminen oli unohtunut tilauskanavien ollessa auki ja jotka ilmoittautuivat ns. jonotuslistalle. Valitettavasti kysyntä oli niin vilkasta, että myös nämä kappaleet loppuivat kesken.

Oppilas- tai eläkeläisjäsenet eivät voi tilata kalenteria eivätkä ilmoittautua myöskään jonotuslistalle.

Paras tapa varmistaa kalenteri on tilata se syksyllä sähköisen asiointipalvelun tai tekstiviestikanavan kautta. Tiedotamme kanavien avautumisesta kaikissa kanavissamme: nettisivuilla, Vasamassa, some-kanavissa ja uutiskirjeissä.