Varmista juuri sinulle hyödylliset uutiskirjeemme pitämällä tietosi ajan tasalla

Sähköliitto lähettää jäsenilleen kolmenlaisia uutiskirjeitä. Koko jäsenistölle lähtee kuukausittain uutiskirje, joka kokoaa kaikkia jäseniä koskevat hyödylliset asiat yhteen. Luottamushenkilötiedote lähetetään niin ikään kuukausittain rekisterissämme oleville luottamusmiehille ja työsuojeluvaltuutetuille. Osastotiedote puolestaan on tarkoitettu ammattiosastojen tehtävissä toimiville. Monissa tehtävissä toimiva sähköliittolainen saattaa siis saada sähköpostiinsa kaikki kolme uutiskirjettä.

Ajan tasalla oleva sähköpostiosoite varmistaa, että saat kaikki jäsenyytesi ja mahdollisten luottamus- ja järjestötehtäviesi kannalta hyödylliset uutiskirjeemme. Luottamushenkilö- ja osastotiedotteita silmällä pitäen jäsenrekisterissämme tulisi olla myös tieto valinnastasi työpaikkasi luottamustehtävään tai tehtävästäsi omassa ammattiosastossasi.

Ja jos on käynyt niin onnettomasti, että olet joskus perunut uutiskirjeen, muistathan, että sinut pystytään pyynnöstäsi palauttamaan takaisin postituslistalle. Laita silloin viesti asiasta osoitteeseen viestinta@sahkoliitto.fi. Jos perut esimerkiksi kaikille tarkoitetun uutiskirjeen, se poistaa sinut myös luottamushenkilö- ja osastotiedotteen saajista.