Sähkösopimuksen yhteiskilpailutus alkaa jälleen ‒ ilmoittaudu 17.4. mennessä

Hei sähköliittolainen, pitkän tauon jälkeen pääset taas kilpailuttamaan sähkösopimuksesi yhdessä muiden sähköliittolaisten kanssa Porukassa.fi-alustalla! Kilpailutussivulle pääset tästä linkistä. Mukaan voit ilmoittautua 17. huhtikuuta kello 12 mennessä, jos sinulla on toistaiseksi voimassaoleva tai toukokuun loppuun mennessä päättyvä määräaikainen sähkösopimus.

Kilpailutuksen kohteena on 24 kuukauden määräaikainen sopimus yksiaikamittauksella. Erilaiset sähkön tuotantotavat ja määräajat on rajattu kilpailutuksen ulkopuolelle, jotta osallistujien yhteisvolyymia ei tarvitsisi jakaa osiin.

Jos sinulla on useita sähkön käyttöpaikkoja eli kodin lisäksi esimerkiksi kesämökki, tee jokaisesta käyttöpaikasta oma ilmoittautuminen yhteiskilpailutukseen. Käyttöpaikat voivat sijaita missä päin Suomea tahansa.

Osallistuminen on maksutonta, eikä se sido sinua mihinkään. Kilpailutuksessa saavutettu hinta ilmoitetaan osallistujille, minkä jälkeen voit päättää, hyödynnätkö tarjotun sopimuksen.

Mikäli valitset yhteiskilpailutetun tarjouksen, sen tehnyt sähköyhtiö hoitaa kaikki sopimuksen siirtoon liittyvät asiat ja irtisanoo vanhan sopimuksen.