Perinteinen osastojen säbäturnaus pelataan 29.4. Järvenpäässä!

salibandypallo

Sähköliiton seitsemännen ammattiosastojen välisen salibandyturnauksen järjestelyistä vastaa ensi vuonna Järvenpään Sähköalantyöntekijät ry. Liiton säbämestaruus ratkeaa lauantaina 29. huhtikuuta eli vappuaaton aattona Järvenpäässä.

Turnauspaikasta, päivän aikataulusta ja ilmoittautumisesta tiedotetaan tarkemmin myöhemmin. Osastojen kannattaa kuitenkin jo varata päivä kalenteriin ja alkaa koota joukkuetta.

Edellinen eli kuudes turnaus pelattiin tämän vuoden huhtikuussa Varkaudessa. Sen voitti ensikertalainen eli Vammalan sähkötyöntekijät ry:n joukkue, ja hopealle sijoittui niin ikään ensimmäistä kertaa mukana ollut, nyt järjestelyvastuun kantava Järvenpään Sähköalantyöntekijät ry.

Salibandyturnauksen voittajajoukkue saa haltuunsa vakuutusyhtiö Turvan lahjoittaman palkintopokaalin, joka siirtyy lopulta sen osaston omaisuudeksi, joka voittaa turnauksen kolmesti. Tähän mennessä kaksi kiinnitystä pokaaliin ovat pelanneet Lahden Sähköalantyöntekijät ry ja Raahen Sähkömiehet ry.