Osastojen yhteistapahtuma Lahdessa, huipentumana Pelicans‒Ilves

Lahden Sähköalantyöntekijät ja Heinolan Sähkömiehet Ammattiosasto 80 järjestävät yhteisen tapahtuman Lahdessa lauantaina 4. maaliskuuta. Ohjelmassa on sopivasti järjestöasiaa, keskusteluja ja kello 17 alkaen Pelicans‒Ilves-jääkiekko-ottelu.

Tilaisuuden aluksi Sähköliiton järjestöasiantuntija Ari Wigelius kertoo liiton sääntömuutoksista, jäsenyyskysymyksistä ja eduskuntavaaleista.

Tilaisuudessa on 10 euron omavastuu, mutta siitä vapautuu, mikäli on uusi Sähköliiton jäsen tai hankkii uuden jäsenen ennen tapahtumaa.

Yhteistapahtuma alkaa kello 13 Jonel Loungessa, jossa voi saunoa pelin jälkeen. Ilmoittautua kannattaa heti, sillä jääkiekkolippuja on rajallinen määrä! Ilmoittautumisia ottavat vastaan 17. helmikuuta saakka Vesa Lindfors vesa.lindfors@pp2.inet.fi (Lahden osaston jäsenet) ja Jari Virtanen jari77virtanen@gmail.com (Heinolan osaston jäsenet).

Katso tarkemmat tiedot alla olevasta pdf-tiedostosta.

Yhteistapahtuma Lahdessa(PDF 593 KB)