Luottamushenkilö, muista ilmoittautua seminaariin kuun loppuun mennessä

Luottamusmies, yhdyshenkilö, työsuojeluvaltuutettu ja -asiamies! Mikäli tiedot luottamustehtävästäsi ovat ajan tasalla jäsenrekisterissämme, olet tammikuun lopulla saanut kutsun Sähköliiton perinteiseen luottamushenkilöseminaariimme. Kutsussa on mukana linkki, jonka kautta pääset ilmoittautumaan. Ilmoittaudu mahdollisimman pian, viimeistään kuitenkin 29. helmikuuta.

Kaksipäiväinen luottamushenkilöseminaari järjestetään perjantaista lauantaihin 3.–4. toukokuuta Tampereella. Seminaarin sisällössä on paljon rakennuspuita oman luottamustehtävän hoitamiseen: neuvottelutekniikkaan johdattaa Poliisiammattikorkeakoulun asiantuntija, sovittelumenettelyyn varatuomari ja sivutoiminen sovittelija Jukka Ahtela ja sopimustoimintaan SAK:n työmarkkinapäällikkö Rami Lindström.

Ensimmäisen päivän ohjelma on kaikille yhteinen, toisena päivänä kokoonnutaan sopimusalakohtaisesti. Seminaari onkin hyvä tilaisuus verkostoitua muiden luottamushenkilöiden kanssa niin omalta kuin muiltakin sopimusaloilta.

Tarkempi ohjelma ja aikataulu toimitetaan ilmoittautuneille lähempänä seminaaria.

Jos et ole saanut kutsua ja olet luottamushenkilö, käy sähköisessä asiointipalvelussamme tarkistamassa, että sähköpostiosoitteesi on ajan tasalla.