Loviisan osasto on liiton salibandymestari!

Voittoisa Loviisan joukkue yhteiskuvassa. Kuva: Antti Vähä

Lauantaina 27. huhtikuuta Lahdessa pelatun perinteisen osastojen välisen salibandyturnauksen voittajaksi taiteili Loviisan Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry eli osasto numero 025.

Toiseksi suoriutui Heinolan Sähkömiehet Ammattiosasto 80 ry ja kolmanneksi Oulun Sähkötyöntekijäin Ammattiosasto N:o 1 ry.

Mitalikolmikon perässä tulivat Järvenpään Sähköalantyöntekijät ry osasto 100, Helsingin Sähköalantyötekijät ry osasto 049, Varkauden Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry osasto 024, Lahden Sähköalantyöntekijät ry osasto 059, Tampereen Seudun Sähköalatyöntekijät ry osasto 011 ja viimeisenä Sähköliiton toimisto.

Julkaisemme lisää kuvia ja tarkemmat tiedot turnauksesta tällä viikolla nettisivujen Vasama-osiossa.