← Takaisin Sähköliiton sivuille

Close this search box.

ILMOITTAUTUMISAIKAA JATKETTU: Luottamushenkilö, ilmoittaudu seminaariin 5.2. mennessä

Ilmoittautumisaikaa perinteiseen luottamushenkilöseminaariimme on jatkettu 5. helmikuuta saakka, ja nyt oma osallistuminen kannattaa vahvistaa saman tien.

Kutsut ilmoittautumisohjeineen on lähetetty luottamushenkilöille pari viikkoa sitten.

Seminaarimme järjestetään perjantaista lauantaihin 21.‒22. huhtikuuta Scandic Rosendahlissa Tampereella. Kaksipäiväisen pääteemana on sopimustoiminnan murros. Alustuksissa keskitytään luottamushenkilöiden kohtaamiin haasteisiin: Millaista vertaistukea luottamushenkilöt tarvitsevat? Mitä on hyvä ennakointi? Millaisia osaamistarpeita luottamushenkilöillä on? Miten huolehtia omasta hyvinvoinnistaan ja jaksamisestaan?

Teemoja alustavat ulkopuoliset asiantuntijat, ja niitä käsitellään osallistavissa työpajoissa. Työskentelyn tavoitteena on saada työkaluja oman luottamustehtävän hoitamiseen.

Seminaarin osanottajat pääsevät myös valitsemaan Vuoden luottamushenkilön kolmesta finalistista. Ehdotuksia järjestyksessä jo viidenneksi Vuoden luottamushenkilöksi otettiin nettilomakkeella vastaan viime vuoden loppuun saakka. Järjestöasiain johtokunta valitsee ehdotuksista anonyymisti kolme finalistia alkuvuoden aikana äänestystä varten.

Lue seuraavaksi