Ikuinen vappu 2023 on SAK:n liittojen nuorten oma risteily, ilmoittaudu nyt

SAK järjestää nuorille ammattiliittojensa jäsenille tarkoitetun risteilyn lauantaista sunnuntaihin 23.‒24. syyskuuta. Ikuinen vappu 2023 -nimen saanut risteily tehdään Viking Line XPRS:llä, ja lipunmyynti on avautunut!

ikuinen_vappu_kuva

Varaa paikkasi Helsingistä Tallinnaan suuntautuvalle risteilylle Matkapoikien sivuilla. Lähtöhintasi on 25 euroa, ja voit varata joko päiväristeilyn tai 23 tunnin risteilyn. Pidemmän reissun hinta sisältää risteilyn, lauantain monipuolisen brunssin ja buffetillallisen sekä sunnuntain meriaamiaisen.

Toimi nopeasti ja pyydä ystäväsikin mukaan, sillä Aikainen aktiivi lipun nappaa -etuhinnat ovat voimassa vain maaliskuun loppuun asti.

Tutustu risteilyn alustavaan ohjelmaan alla olevasta pdf-muotoisesta tiedostosta.

Ikuinen vappu 2023(PDF 172 KB)