Ammattiosastot yhdessä tiivistyi 3 tunnin hybriditilaisuudeksi ‒ tule Teamsiin tai toimistolle!

Ammattiosastot yhdessä 2.0 -koulutuksemme muutti muotoaan kolmen tunnin hybridiksi, ja nyt osallistuminen on entistäkin helpompaa! Tule Teamsiin tai toimistollemme Tampereelle lauantaina 19. marraskuuta kuulemaan osasto- ja aluetoiminnan uudistuksen pilottihankkeiden esiin nostamista asioista ja hankkeesta kertyneistä kokemuksista.

Tilaisuudessa käsitellään myös edustajiston päätösten ja sääntömuutosten vaikutusta liiton ja ammattiosastojen toimintaan.

Yhä edelleen tapahtuma on tarkoitettu kaikille ammattiosastojen toimihenkilöille, hallitusten jäsenille, luottamushenkilöille ja kaikille muillekin asiasta kiinnostuneille.

Paikan päälle toimistolle mahtuu mukaan 20 nopeinta ilmoittautujaa, Teamsiin rajattomasti.

Hakuaika päättyy 11.11., joten ilmoittaudu nyt lomakkeella.