Aika ehdottaa Vuoden luottamushenkilöä 2023! Kuka on Mikan, Tapion, Jannen ja Jarin seuraaja?

Sähköliiton Vuoden luottamushenkilö, järjestyksessä jo viides laatuaan, valitaan ensi vuonna. Nyt on aika esittää omaa ehdokastasi mukaan! Ehdotuksia voit tehdä tämän vuoden loppuun saakka lomakkeella, jolle pääset myös nettisivujemme etusivulla olevan Liiton muut verkkopalvelut -valikosta. Voit myös lähettää täytetyn ja skannatun lomakkeen sähköpostin liitteenä osoitteeseen kaisa.jarvensivu@sahkoliitto.fi tai tulostettuna postitse osoitteeseen Sähköliitto/Kaisa Järvensivu, PL 747, 33101 Tampere.

Vuoden luottamushenkilön valinnalla haluamme korostaa luottamushenkilön merkitystä kaikenkokoisissa työyhteisöissä. Ehdokkaasi voi olla Sähköliittoon kuuluva pääluottamusmies, luottamusmies, työosaston luottamusmies, yhdyshenkilö, työsuojeluvaltuutettu tai työsuojeluasiamies. Muista myös perustella ehdotuksesi. Lomake kysyy muun muassa ehdokkaan aktiivisuudesta, yhteistoiminnasta työnantajan kanssa sekä henkilöstä ihmisenä.

Jäsenpalveluasiain johtokunta käsittelee ehdotukset nimettöminä ja valitsee kolme jatkoon. Lopullisen valinnan tekevät kevään luottamushenkilöseminaarin osallistujat. Vuoden luottamushenkilöksi valittu palkitaan 500 euron matkalahjakortilla.

Vuoden luottamushenkilöksi on aiemmin valittu Mika Vallius (2015), Tapio Kujanpää (2017), Janne Heikkinen (2019) ja Jari Korpela (2021).