Vuorokauden työnseisauksia paperiteollisuuteen viikolla 7

Olemme tänään ilmoittaneet poliittisista työnseisauksista alla luetelluilla paperiteollisuuden toimipaikoilla. Vuorokauden mittaiset työnseisaukset ajoittuvat aikavälille 14.–17. helmikuuta.

• MM Kotkamills Boards Oy, MM Kotkamills Absorbex Oy, Kotkan tehdas (ke 14.2. klo 7–to 15.2. klo 7)
  • Noyryon Chemicals Oy, Oulun ja Äänekosken tehtaat (to 15.2. klo 7–pe 16.2. klo 7)
  • UPM Raflatac Oy, Tampereen tehdas (pe 16.2. klo 6–la 17.2. klo 6)

Ilmoitetut työnseisaukset koskevat sähköliittolaisia, jotka työskentelevät yllä mainittujen toimipaikkojen palveluksessa tai kyseisillä työpaikoilla työskentelevien alihankkijoiden palveluksessa. Jos kuulut viimeksi mainittuihin, työnantajasi tulisi osoittaa sinulle töitä muissa kohteissa. Mikäli tähän ei ole mahdollisuutta, työnseisaus koskee myös sinua.

Näillä, kuten muillakin viikolle 7 ilmoittamillamme poliittisilla työtaisteluilla, vastustetaan Suomen hallituksen suunnittelemia työelämään kohdistuvia heikennyksiä.

Lisätietoa työtaistelupäätöksistä saat soittosarjoistamme:

työsuhdeneuvonta 03 252 0700

järjestämis- ja järjestötyö 03 252 0600