Työnseisausilmoituksia Vaasan ja Satakunnan teollisuusyrityksiin tiistaiksi ja keskiviikoksi

Sähköliitto on tänään ilmoittanut työnseisauksista teollisuudessa ensi viikolla Vaasan ja Satakunnan vaalipiireissä. Työpaikat ovat samoja, joista Teollisuusliitto on niin ikään ilmoittanut tänään.

Julkaisemme kattavan listan viikon 46 teollisuuden työnseisaustoimipaikoista ensi viikon alussa nettisivuillamme.

Nyt ilmoitetut työnseisaukset kestävät koko päivän, Vaasan seudulla tiistaina 14. marraskuuta ja Satakunnassa keskiviikkona 15. marraskuuta.

Työnseisaukset koskevat kyseisien yritysten palveluksessa työskenteleviä sähköliittolaisia sekä sähköliittolaisia, jotka ovat näillä työpaikoilla työskentelevien alihankkijoiden palveluksessa. Jos kuulut viimeksi mainittuihin, työnantajasi tulisi osoittaa sinulle töitä muissa kohteissa. Mikäli se ei onnistu, työnseisaus koskee myös sinua.

Näilläkin poliittisilla lakkotoimilla pyritään kiinnittämään Suomen hallituksen huomio siihen, että se on ajamassa toimillaan työelämän ahdinkoon, mikäli hallitusohjelman kirjaukset toteutuvat.